Fest

Idag har vi minst sagt haft fullt upp. Jag började dagen med en lång sovmorgon, när grabbarna väckt mig med kaffe på sängen så drog vi mot stan. M skulle till optikern och jag och T drog en vända på stan så länge, kunde inte hålla mig från att fylla på Ts redan välfyllda T-shirt låda med ännu en T-shirt. Denna gång från villervalla.

http://www.villervalla.se/shop/thumbnails/shop/8517/art17/h5621/7405621-origpic-5b3f50.jpg_0_0_100_100_300_300_100.jpg
Underbart fina färger.

Efter optikern och shoppingen bestämde lilla herr T att det skulle vara pannkakor till lunch och vem kan motstå en söt liten pojk som ber så snällt.

Eftermiddagen och kvällen har vi spenderat hemma hos min älskade mamma som idag har födelsedag, gott sällskap, god mat, och god tårta, en bättre avslutning på en bra dag kan man nog inte få. T orkade vara vaken ända till klockan halv elva ikväll, hans älskade sysslingar var också på kalaset så de har busat och lekt som bara den, en hel del tårta, glass, chips och godis har de också fått i sig så blodsockret var på topp.

Härligt att de kan leka så bra trots den stora ålderskillnaden. T är yngst med sina tre år och sysslingen som är äldst fyller 12 nu i sommar.

Kommentarer
Postat av: Yasir

Jätte fin tshirt, precis våra färger med.

Härligt med fest så där, bara att få träffa alla som man håller kär.



Vi ska ha litet kalas för Sara på ons då hon fyller och så får vi se om andra vill komma på lördag om Sara orkar.

En dag i taget är det hos oss just nu

2011-04-03 @ 07:45:10
URL: http://yasa-minlillafamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0