Katthår i sängen

Har nyss lagt mig i bäddsoffan hemma hos mamsen o pappsen, M är 40 mil härifrån på jobb o kommer inte hem förens på onsdag. T och jag sover här eftersom jag börjar jobba innan dagis öppnar imorgon. Mormor är snäll o lämnar. Genast när jag kröp ner börja det klia o vad hittar jag om inte katthår, brorsan med familj sov i samma säng i helgen o trots rena lakan finns det här från deras fem katter därhemma kvar i sängen. Jag som är kattallergiker har nog inget annat val än att först dra fram dammsugaren, sen bädda rent o gå och duscha, verkligen vad man längtar efter kl 11 en måndagskväll. Så trött man blir.. Endast naken katter borde vara tillåtna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0