regnbågensfärger

Vet ni, att nuförtiden namnger man inte tvillingar, trillingar eller fyrlingar med bokstäver eller numme,r medan de ligger i magen, som de gjorde förr. Nej numera får varje barn ett namn efter en färg.

Ett par som varit ett stort stöd för mig under mitt missfall och tiden efteråt väntar trillingar, lilla röd, lilla gul och lilla orange. Lilla röd kämpar nu för allt vad h*n kan för att överleva där inne i magen.

Jag känner så starkt att det måste gå bra, lilla röd måste fixa detta, något annat finns inte.

All kärlek till er, ni vet vilka ni är

Kommentarer
Postat av: yasir

Å vad rörd jag bblev, ska visa Sara idetta lite senare.



Var rädd om er

2011-04-08 @ 00:55:36
URL: http://yasa-minlillafamilj.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack snälla du.

Kanske vår röding ärvt sin knäppa mammas hjärtproblem eller så vill int röding leva med oss man vet inte orkar inte skriva mer

2011-04-08 @ 06:38:13
URL: http://yasa-minlillafamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0