tankar och funderingar

Just nu är det mycket som snurrar uppe i skallen på smufflan. Kommer jag få en fin mage, kommer jag få höra mitt barns hjärtslag och kommer jag få hålla mitt barn i famnen. Det som vid början av mina två tidigare graviditeter var så självklart är inte så självklart längre. Jag har lärt mig att livet inte alltid blir som man tänkt sig och att förlust av någon man aldrig har träffat kan smärta något fruktansvärt.

Trots alla mina funderingar har jag en bra känsla, det känns som vi kmmer få en liten i februari, det känns som T äntligen kommer att bli storebror.  Jag och min man pratade lite med T igår kväll, min man frågade T om han vile ha en lillebrr eller lillasyster, min älskade son svarade "jag vill ha en stoe bjor". Just det önskemålet kan vi inte uppfylla men förhoppningsvis kan vi i alla fall ge honom ett syskon att dela livet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0