äntligen

Äntligen har jag sluta blöda, känns så skönt, kanske mer skönt rent psykiskt än fysiskt, när blödningen upphörde kändes det som det värsta var över och att jag från och med nu kommer må bättre, en liten bit i taget.

Imorgon har jag bestämt att det kommer bli ett bad för mig, jag som älskar en egen stund i badet med lite bra musik och dämpad belysning har saknat badandet, så imorgon är det dags igen, en stund lugn och tankande av energi kan vara precis det man behöver inför en helg med massor bus och stoj tillsammans med lilla T. Mannen min jobbar denna helg igen så jag får se till att roa min lilla kille alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Yasir

Bad är superbra för själen.

Jättebra iniativ för egen må bra feeling.

Härligt att du ser framåt smufflanvännen

2011-03-31 @ 21:27:51
URL: http://yasa-minlillafamilj.blogspot.com
Postat av: Yasir

Jag är säker att du har bra svärisar och föräldrar du med som skulle göra allt för er.

Jag vet många klagar mycket på sina svärisar "som gör allt fel" vi är helnöjda med våra. För det är ju dem som fostrat vår älskade.



Tror man ska vara rädd om sina relationer för man vet aldrig när man kan komma att behöva hjälp



Ha en bra dag

2011-04-01 @ 06:55:37
URL: http://yasa-minlillafamilj.blogspot.com
Postat av: sara

Å så härligt med ett bad, blir lite avis där, kanske tända ljus med.



Å det är du verkligen värd och det superbra sätt att tanka energi.



Superduper med lite egoboost så där.

Med kärlek Sara

2011-04-01 @ 17:34:19
URL: http://yasa-minlillafamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0